Kızlar merhaba, bebeğim 5 gün sonra 11 aylık olacak. Bu ara yeni güncelleme geldi ağlıyor ve sebebini asla bulamıyorum. Gece yapıyordu dişten diyordum. Ama gündüz de yapar oldu. Kucak istiyor alıyorum kucaktan inmek istiyor bırakıyorum ağlıyor. Hiçbir türlü teskin olmuyor. Neyi atlıyor olabilirim? Alt dişi patladı elimi vurduğumda var ama henüz beyaz beyaz görünmüyor. Ondan olabilir mi? Jel sürüyorum.