Benim bebeğimde 5 aylık aynı şikayetlerimiz vardı antibiyotik kullandık ve buhar verdik içerisine ventolin ve serum fizyolojik koyup bugün 3. Günü çok şükür daha iyi öksürük hapşırık gitti biraz hırıltısı kaldı sadece. Geçmiş olsun size de bir uzman doktor görsün mutlaka