pimpiriklianne43 ronnie benim evim ile cami karşı karşıya sanki ezan bizim evimizde okunur gibi çok ses gelir özellikle ramazanda çok zorlandım gece önce sela sonra ezan hep uyanirdi
ronnie pimpiriklianne43 of evet bazen sela okunuyo hesaba katmadığım için hazırlıksız yakalanıyorum tüm uyku çöp oluyo
blueberryyy__ ronnie benimde evimin dibinde Allah günah yazmasın ama her sabah ezanında sıçrayarak kalkıyor ya. Ne yapacağım bilmiyorum. Hadi gündüz bir şekilde idare ediyoruz ama gece zor oluyor
ronnie blueberryyy__ evet sıfır ses camı açsam ses geliyo kapatsam sıcak oluyo günaha giriyo gibi hissediyorum da keşke daha kısık sesle okusalar her yerde cami var
ronnie Tubanurrr evet mecbur öyle yapıyorum ama bu sefer de açmayınca o sessizlikten rahatsız oluyo ya da telin şarjı bitiyo gündüzleri okey ama en yoran sabah oluyo
Tubanurrr ronnie teledlfon değilde prize yakılan beyaz gürültü makineleri var ondan alabilirsiniz ya da zamanla alismasini beklemeniz gerekiyor maalesef
ronnie ozlemeslem55 ay bacım anlamıyolar ki salak mıyım ezandan niye rahatsız olayım her şeyin fazlası rahatsız ediyor kendim için değil çocuk korkuyo yoksa ben nerde duyucam da uyanıcam
ronnie Birminikaslan tuvaletten bile aynı şekilde duyuluyo biliyo musun evin her köşesi aynı miktar ses alıyo
Birminikaslan ronnie o zaman çok zor bizim evde yatak odaları bakıyordu on taraf caddeye bakıyordu cam acmadikca çok da ses gelmiyordu önlere ama o zaman hı alarm kurmazdik sabah namazı için tek güzel yanı oydu
ronnie sessi evet ben de öyleyim Rabbim içimizi biliyo gerisi önemli değil uykusuz bir şekilde kaç kez dua ettim ben de 🥹
ronnie 3kedili2bebekli açıyorum ama sanki caminin minaresi bizim evde sabah okundu ben bile yerimden sıçradım
3kedili2bebekli ronnie çok yakınınızda o zaman ona çözüm yok malesef zamanla alışmasını bekleyeceksiniz ama çok ani bir ses ya zor 🥺
ronnie ZeydsMom bacım oturduğum yeri görsen her gün sokak düğünü çocuk çığlığı motor sesi ne ararsan var normal bir insanın bile uyuyamıcağı sesler alışmıyor
ronnie 3kedili2bebekli evet valla taşınmayı bile düşünüyorum sırf bu yüzden uykusuzluktan halüsinasyon görmeye başladım kendimden korkuyorum
ketadenesha ronnie yanına müzik açıp koyabilirsiniz biraz da olsa sesi bastırır belki. Bizim de evimiz camiye çok yakın
ronnie ketadenesha bu sabah denedim ama yine gözlerini açtı bir saat kucağımda salladım yorgunluktan yandı kollarım o derece
Dedektifgadget ronnie bizimde yanımızda mescid var sesi evde gibi Bazen uyanıyor bazen de hiç uyanmıyor sese ama baya hoparlör sesi geliyor
ronnie Dedektifgadget ezan da değil herhangi böyle yüksek seste ben rahatsız oluyorum hele ki uyku anında çok zor oluyo