fatmazelinblogu Anne Baba Dede Nene Anane Maanne Hatice Emine Gel Su Coco(arkadaşın köpeği ismi) Dayı Ayşe Teyze Abi Abla Mama Havhav Miyav Pisi pisi Bıcı bıcı Çiş Bu Şu Keçi Cik cik Eee eee ham ham Pis Apati kelimeleri söylüyor geçen dayımın eşi şey dedi sanki geç konuşacak gibi falan kelimelerinin gayet yeterli olduğunu düşünüyorum ayına göre daha aklıma gelmeyen var onun yeğeni 2 yaşında konuşuyormuş sanırım
smnbr fatmazelinblogu 14 aylık bebek kelime sayısı diye google a sorduğunuzda çocuk doktoru sayfalarında ne olması gerektiği yazar zaten Ki fazlasıyla kelimesi var Dayınızın eşi sadece karşı tarafı sinirlendirmek için boş yapmış
zynprvlfsn fatmazelinblogu Dayının eşi ne bekliyor acaba, gayet iyi, benim oğlum anne, baba, gel, dede, meme, ben diyor, çocuk doktoru gayet iyi dedi.
aysebb fatmazelinblogu Gayet yeterli 14 ay için. 18 ayından sonra açılır iyice çok normal şuan söyledikleri çok iyi yani
fatmazelinblogu zeynesila önde olması gibi bir çabam yok yarış atı değil sonuçta bu bebekler normal olsun yeter öyle söyleyince bir ayar oldum ben mi farketmiyorum diye
zeynesila Şimdi kendi kızım içinde baktım 15-18.ayda kelime patlaması oluyormuş bir anda bir sürü yeni kelimede eklenebiliyormuş içiniz rahat olsun çok fazla kelimesi var zaten şu an. Benim kızımda 14 aylık 12 aylıkken söylediği kelimeleri şu an söylemiyor zaman zaman unutma falan hepsi normal şeylermiş
fatmazelinblogu zeynesila evet 8. Ayından beri kelimesi var bazılarını unuttu söylemiyor bile bu kelimeleride gün içinde çok kullandığımız için tekrar ediyor
fatmazelinblogu zynprvlfsn bizim doktorumuzda öyle demişti 2 ay önce götürdüğümde bende anlamadım ki kızım birde yabancı ortamda çok sesini çıkarmıyor kelime söylemesi için alışması gerekiyor bende anlamıyorum ki parktada anneler soruyor kaç kelime söylüyor diye söylemiyorum üzülüyorum herkes bebeklerin kıyaslıyor bazılarına fazla geliyor yüzleri değişiyor bazılarına az geliyor yüzünü buruşturuyor gerçekten bende anlamadım
fatmazelinblogu aysebb bende öyle düşünüyorum araştırdığımda öyle görünüyor bazen kelimeleri ikisini yan yana bile söylüyor bu aralar mesela benim o ve baba gel anne gel diyor çok
3kedili2bebekli fatmazelinblogu 2 yaşında bebek konuşur zaten 14 aylık bebekte de bu kadar kelime anca olur gayet güzel masallah
50krsvertirreekk fatmazelinblogu Öf bi kere de şu çocukları kıyaslamasınlar ya tamam en çok onun yeğeni konuşuyo seninki konuşmuyor he de geç boşver
fatmazelinblogu 50krsvertirreekk aynen ya parktada böyle kaç kelime söylüyor ne zaman yürüdü ne zaman şöyle oldu vallahi canım sıkılıyor ya kızımda hareketli birde kendini sevdiriyor herles birşeyler soruypr
maygirl fatmazelinblogu 2 yasinda bi çocuk konusablir o baska bi mewzuda bahsi geçen bebek 14 aylık ama bu nasıl mantık yürütme dayınızın eşide bi tuhaf😃ayina gore yeterli kelimeleri..
subrk fatmazelinblogu Gayet iyi kelimeleri.2 yaşına daha 10 ay var.O zamana kadar konuşur zaten.Neye göre kıyaslamış acaba.Sacmalamis bence
asaf3467 fatmazelinblogu benim oğlum sadece anne baba abla diyor maşallah baya dillenmiş o size söyleyen teyze sadece boş yapmış 😀
fatmazelinblogu asaf3467 bazen diyorum ki kimseyle görüşmemek sosyal medyayı kapatmak en iyisi. bilinçli bir anne olduğumu düşünüyorum ama annelik içgüdüsü ister istemez etkileniyor o kadar saçma şeyler oluyor ki ya zaten Türkiye’de bu çocuklar maalesef eğitim sistemine girince bir yarış atı gibi olacaklar daha küçücükler bu zprbalık neden. İyi niyet olan herşeyi anlarım belki ben farkedememişimdir diye ama olan birşeyi ısrarla söylemek anlayamıyorum