Hanımlar 50 günlük erkek bebeğim var 20-25 günlükken memeyi bıraktı gibi birşey mamayı en başından beri veriyorum APTAMİL KULLANIYORUM AMA ACAYİP GAZI var erkek çocuğunda çok gaz oluyormuş ama mamada yapıyormudur değiştirmem gerekiyormu birde uykusu hiç yok ama ona göre maşallah dinç yardımcı olursanız çok sevinirim