babyaslan07 Oglumun eli arabanin kapısına sıkışmışti iki hafta oldu Suan tirnaginin cok az bir kismini et tutuyor ama ici kople kalkmiss asilip oynarsa cikarticak o derece ödüm kopuyor napilabilir hastaneye gitsek cekerlermi nasil gecicekkkk
eymenku babyaslan07 alttan yeni tırnak çıkar ama çektirmekle falan uğraşmayın canı yanmasa bile korkar yavrucak tinak makasi ile kalkan yerleri kesin oynamasın
ozlemeslem55 babyaslan07 enfeksiyon falan yoksa çektirmeye gerek yoktur muhtemelen tırnak makasiyla kesin en iyisi biyere falan takilmasin eğer siz kesemezzsseniz eşinize kestirin bende asla yapamam çünkü eşime yaptiririm hastanede canı falan acirsa hicten kötü olabilir
babyaslan07 [silindi] oylemi diyorsunuz hic basimiza gelmedi bilmiyorumda cekilse dahami kotu olur diye korkuyorum
babyaslan07 eymenku kandan yaradan vs cok korkan bi insanim kendi zorlayip kaldirirda kanama durumu olursa diye korkuyorum ama kanamiyonus galiba kendi duserse
eymenku babyaslan07 evet kendi kendine zamanla düşerse kanamaz bir yere takılıp aniden çıkarsa kan olabilir belki biraz
babyaslan07 ozlemeslem55 evet evet bi yere takilmasindan cok korkuyodum uyuyunca kestim tirnagin hepsi kalkmis zaten ufacik bi parca var eti tutuyo oda zamnla aticak galiba genede yarin saglikocagina goturucem enfeksiyon bisey kapmasin acik et suan belki ilac bisey verir
ozlemeslem55 babyaslan07 batikonla silebilirsin çok geçmiş olsun küçük oldukları için hemen toparlar inşallah