4 yaşında oğlumun kreşe gitme gitme ihtimali var. Ama sabahçı olacak eğer giderse. Ablamda öğlenci olmayacaksa bence gönderme dedi. Yatsın uyusun bu sene dedi, seneye mecbur gidecek zaten dedi. Ondan sonrada eğitim hayatı başlayacak hep erken kalkacak dedi. Yani bu senede yanında dursun uyusun uykusunu alsın çocuk dedi. Sizce ne yapmalıyım. Eşim gönderme taraftarı, başlasın artık diyor. Erken uyanma işi benide düşündürüyor