Finger feeding ile başladık şırınga ile zor oluyordu, kaşık biberon aldım, ona da bir kaç gün devam ettim, sonra 2. Ayda biberona geçtim, hiç meme reddi yaşamadık, ama ben geceleri hep emzirdim.belki onun etkisi de vardır. 5,5 aylık hala memeye çok düşkün, mama da içiyor