myprincess1 bıngıldak kapanıyor diye d vit. Bıraktırmak çok eski bir bilgi. Güncel doktorlar devam ettiriyor. Zaten üç ay ile 2 yaş arası kapanması normal. Çok az kaldı dedikleri de kapanması en az üç daha sürer ki buda normal bir durum. Velhasıl d vit devam edin anormal bir durum yok kapanmasinda.