eğer oturabiliyorsa kendi başına desteksiz koyabilirsin dedi oturmaya başladı denemek istedim ama ayağından mı yoksa ilk deneme olduğu için mi anlayamadım hemen ağladı kaldırdım bir kaç kez farklı saat aralıklarıyla koydum hevesi var ama ayaklarını birbirinin üzerine koyuyor sanırım rahatsız olduğu bir şey oldu veya yeni alıştığı için onu anlayamadım viccoya bakayım teşekkür ederim 💞