3 seneye kadar hiçbir hayvandan korkmazdım şuan köpek gördüğüm zaman yanıma gelmese bile inme iniyor baygınlık geçirecek gibi oluyorum elim omuzlarım uyuşuyor bacaklarım boşalıyor titriyor kalbim sıkışıyor Bunun için tedavi olacağım normal insanlar gibi kafede veya restoranda rahat yemek yemek istiyorum kafam rahat bi şekilde oturmak istiyorum geçen gün eşim yemeğe çıkardı yine burnumdan geldi İzmir’de yaşıyorum burda olanlar bilir her yer kedi köpek kaynıyor çoğu kişi de taptığı için kimse anlamıyor herkes bakışlarıyla rencide ediyor beni elimde olsa böyle yapmazdım evimin önünde park var kızımı oraya bile indiremiyorum tedavi olup olumlu sonuç alan oldu mu bilgilendirir misiniz