Ibooya Kizlar merhaba 6 martta bime gelecek olan mama sandalyesi nasıl kullanan varmi ek gidaya gecicez en büyük ihtiyacim karar veremedim bir türlü kullanan varsa bilgi verebilirmi
Melinda101019 Ibooya Ben tam otururuna karşıyım biraz eğri olmalı bence bana kalırsa iyisini alın, 2. El bile olsa uyguna bulursunuz tutumlu anne diye uygulama var bakının ordan
Fkiklim Ibooya bizde var kızım 6 aylık kullanıyorum ama ben yemek yerken dursun diye kendı uzanarak tadıyo 🤭 cok uzun sure durmucak altına sırtına minder koydum
Sinems1 Ibooya çok araştırdım sordum bana kalırsa karar kıldığım marka joie mimzy lx oldu fiyat olarak biraz yüksek ama çocuklarımızın konforu ve sağlığından asla önemli olamaz bu benim şahsi fikrim
Ibooya Ayklz sitesindemi 95 lira ayak yeri vardi galiba ayak desteği ile kalkmaya çalışmazmi bebek sıkıntı olurmu
Ayklz Ibooya evet sitesinde var ben trendyoldan aldım ayak yeri var ancak bu bence avantaj uzmanlar ayak yeri olması gerektiğini söylüyor.
Kumrununtanesi Valla canım benim ben A101 den aldım 45 liraya 145 liraya aldığım mama sandalyesine pişman oldum. Çok memnunum.
Gunes23 Ben kraftınkini kullanıyorum 95 TL ye aldım çöl memnunum her odaya taşıyorum yaz gelsin pikniğe bile götüreceğim. Hafif ve kullanışlı 👍
Ibooya Gunes23 kaç kiloya kadar kullanılabilir ayrıca ayak basma yerinden ileride destek alıp kendini sarkitmaya kalkar die tedirginim
Gunes23 Ibooya 15 kiloydu yanlış hatırlamıyorsam. Benim kızın öyle şeyler yapacağını düşünmüyorum ama şöyle bir bakınca önünde masası var dediğinizi yapması zor
tepetaklak3 Ben kullanıyorum çok memnunum pahalı kaba hacimli sandalyelerden daha kullanışlı istediğin yere çek götür ev içinde birde yemek için oturuyor devamlı orda vakit geçirmemeli zaten doğası gereği şahsen iyi ki basit birşey almışım tavsiye ederim