Doktora gitmiştim çok zor kilo veren biriyim tiroidim ve pkosum var doktor da glifor verdi bu hem hormonlarını düzenler hem yardımcı olur biraz bulantı falan yapar ama alisnca geçer dedi ,ama böyle bir bulantı yok yemek görmek dahi istemiyorum ilacı aç atmamak lazımmış yiyorum onun için ama fazladan bişey yemeye kalksam saatlerce midem bulanıyor resmen mafoldum alisirmiyim buna birakayimmi bilemiyorum , yemek yiyememekten __ de korkmaya başladım orası da ayrı konu 🙄 bişey yiyemeyip hasta olanlar geliyor aklıma 🤦