pembikmom ben oğlumu 4 yaşında verdim camiinin içine anaokulu açılmıştı hem dini eğitim hem anaokulu olarak geçiyordu ama hiç mi hiç sevmedi 1 dönem zorla gitti. geçen senede anaokuluna verdim ilk başta orayıda istemedi ama sonra cok kolay alıştı. yani çocuktan cocuga cok fark var eğer dediğiniz yer sadece dini eğitim üzerineyse biraz sıkılabilir ama artı olarak oyun grubu içeriyorsa şansınızı deneyebilirsiniz biraz deneme yanılma