arzuapo evet daha bugün çektirdim. Alt dişler gömülü olduğu için ameliyatla alabiliriz dediler , oralari elletmedim ama sağ üst dişim çekildi. Elhamdülillah şuan iyiyim, çorba içtim su içiyorum, bir kaç böyle, sonrasında daha da iyi olurum inşallah,
Sol üst dişi de çektirmeyi düşünüyorum bir kaç hafta sonra