Kızım 14 buçuk aylık ve son zamanlarda geceleri çok sık uyanıyor. Mızmızlanarak huysuzlanarak nerdeyse saat başı hatta bazen yarım saatte bir filan uyanıyor. Mahvoldum valla. Zombiye döndüm..
Diş olduğunu düşünüyoruz doktor da öyle dedi diştendir diye.
Üstte 4 altta 4 tane çıktı, şimdi hangisi çıkıyor anlayamadım da.
Ağrı kesici de veriyoruz (pedifen, calpol) ama yine de gece olunca eziyet başlıyor.
Sizde de durumlar böyle mi ?