24 yaşındayım ve bir tane oğlum var Temmuz ayında spiral taktırdım dün regl olmam gerekiyordu ama olmadım karın ağrısı bel ağrısı sürekli uyku isteği falan yani belirtileri var ama olmuyorum ve bu belirtiler beni mal gibi ediyor sizce hamile olma olasılığım ne ve bu aralar geçmesi için ne yapabilirim emzirme döneminde olduğum için ilaç içemiyorum