Merhaba bebeğim 35 günlük emerken sürekli huzursuz sürekli mıkır mıkır yada ağlıyor kilo alımı güzel çiş kaka durumı gayey iyi sütüm geliyor ama anlayamıyorum neden emzirirken can çekişiyorum resmen kafasını geri atıyor kendini yoluyor bağırıyor gaz damlasıda kullanıyorum bu durumu yaşayan varmı yardımcı olabilirmisiniz