Deletedmom2987 Serpil51 hemen hemen benimki de o dereceler de astigmat olduğu için yapamam dedi zaten doktor bi anlamı kalmıyormuş gözlüğe de alıştım önceden gördüğümü iddia ediyormuşum ama körmüşüm meğer 🤣
hndathn Deletedmom2987 özel camlar var kaplatıyorsunuz hıc buhar olmuyor değil ama kendiliğinden saniyeler ıcınde buhar yok oluyor