bebeğim bugün tam 4 aylık oldu. Çok gazlı bi bebekti zaten ilk 3 ay canımıza okudu. Ilk zamanlara göre şimdi biraz daha ıyiyiz ama şimdide emmek istemiyor ağzına aldığı gibi daha hıc çekmeden kafasını çevirip ağlıyor. Mecbur mama verdim çünkü ac. Bu seferde anne sutunu birakti alisti sanirim biberona. Bi geceleri uyku halinde emiyor. Ama çok istiyorum devam etmesini , çok üzülüyorum 😔 buna bi çare varmı bilmiyorum.... aslında sormak istediğim şu; anne sütü elimle sagip biberonla veriyorum gün içinde gecede emziriyorum. Mama takviyesi kaç saatte bi kaç ml vermeliyim. 4 aylık bebeğim. Yardımcı olursanız sevinirim tecrübeli anneler ♡