Kızlar bebeğim uyumuyor uyuturken çok zorlanıyorum ve yorgun olduğum için çabuk sinirleniyorum bazen aşırı tepki verdiğim de oluyor gün içinde sürekli stres içindeyim evi topla iş güç uğraş başım ağrıyor karnım ağrıyor rahatlamaya çalışıyorum bir kahve içiyorum bir yürüyüş yapıyorum ama bunlar eskisi gibi beni rahatlatmıyor üzerimde birikmiş bir stres var atamıyorum siz böyle olduğunuzda neler yapıyorsunuz?