yigitinannesi41 Kızlar 21 aylik oğlum var. Her beslenme sonrasi kakasini yapıyor. Normal mi bugun mesela 3. Üncüyu yaptı.
rumeysamine yigitinannesi41 benım kızımda öyle çok kaka yapar kilo alımı o yüzdem azdır bunu daha önce doktora söyledim çölyaktan şüphelendi ama temiz çıktı sonuç doktorlarda normal dıyor artık