Kızlar 10 bucuk aylık kızım dün birden yüzünde 4 5 tane bunlardan cıktı dün kırpkırmızıydı bugün uçları cıkmaya basladı kabuk oldu bazıları vs. Kolunda da 2 tane var Baska bir yerinde yok. Sağlık ocağına götürdüm su çiceğine benziyor ama olmayadabilir dedi krem losyon verdi 2 gün kullan dedi ama içim rahat etmiyor daha önce basına gelen var mı hastaneye götürmem gerekir mi ki ?