Bi rahatsızlığı olabilir annesi malum mevsim geçişi burun tıkanıklığını falan kontrol edin. Her mamadan sonra ise mutlaka doktora götürün reflü olabilir. Benim oğlum 1 yaşına kadar canımıza okudu ağzından burnundan kusuyodu insan çok üzülüyor ve korkuyor 😞