aslanmomy yagiznuri oğlumda sarılıktan 2 gün yatmıştı değerleri düştü taburcu olduk 1 aya kadardı yüzü sarı gibiydi bol bol emziriyordum
yagiznuri aslanmomy komple 0 landıktan sonra mı geçmesi 1 ayı buldu yoksa değer 7 8 gibiyken mi yarın tekrar bakacaklar 19.50 tan 12 ye düştü üç gün önce o yüzden çok merak ediyorum yüzü hala sarı duruyor tekrar yükselir diye korkuyorum
asaf1310 Yavaş yavaş azaliyormus aşağıdan yukarıya doğru azalma oluyormuş bizde olmuştuk uzamış sarilikti yavaş yavaş açıldı rengi
blackrosee asaf1310 canım benim kide göz içi çok sarı anne sütü ve mamayla besleniyor saatini asla geçirmiyorum sık sık emme ve mama alıyor 30 günlük şuan kaç güne geçiyor
asaf1310 yagiznuri Bir ay sürdü bizim sarilgimiz 5 düşmüştü o zaman hiç kalmamıştı biluburun değeri dusuncede farkeder
asaf1310 blackrosee değeri düştükce azalma oluyo 12 de çok düşük bı oran değil 8 e düştü mü yavaş yavaş düşmeye başlar inşallah bizim tamamen geçtiğinde 5 düşmüştü ayakları beyazlamaya başlar önce zaten ordan anlarsın en son yüzden geciyo o yüzden biraz uzun suruyo