irem12 aslında bunları yiyorsa alması lazım ya, miktar olarak az değilse iyi bence, ben de çocuğuma genel olarak bunları yediriyorum kilosu iyi. Ama ben kilodan ziyade hep boy ve sağlıklı olmasına takılırım, yani boyu iyise ve şık hastalanmiyorsa, bağışıklığı iyise bence çok takılmayın. Kuruyemişler özellikle badem çok kilo aldırıyor, suya koyup kabuklarını soyun günde 15 tane falan verin, Jersey süt yağlı bir kase yedirin o kilo aldırır