penyy evet çok duyuyorum eskiler falan hep çiğ süt tüketirmiş bende iki cocuk büyüttüm ikiz büyük onlar o zaman hiç düşünmeden herşeyi verdik valla bilmiyorum bazen hiç bilmemek duymamak daha mı iyi şimdi bende dahil herşeyi dert ediyoruz yok kakasının rengi yok çişli bez sayısı mukus kilosu boyu tumi time anam bitmiyor takıntılı olduk 😅