Yıllardır panik atak ve anksiyete hastasıyım gebelikten önce ilaç kullanıyordum gebe olduğumu öğrenince bırakmıştım. Hamileliğin ilk 2 dönemi çok iyi geçmişti son dönemi beni zorlamıştı baya ataklar olsun anksiyete olsun. Çok şükür onlar geri de kaldı 20 günlük lohusayım sanki hayatımın en zor dönemi gibi her şeye ağliyorum her şeye üzülüyorum kafamı bir türlü toparlayamıyorum gerçekten hamileliğim bu kadar zor geçmemişti 20 gündür kendimi kötü hissediyorum ne yapacağım bilmiyorum hiç geçmeyecek gibi sanki