princessmom_ barbu ben doğduğundan beri verdim 1 çay kaşığı kadar sonra ek gıdadan sonra çoğaldı tabi miktarı
SucukluSutlac barbu 4 aylık tadımlara başladık. 3 gün kuralı uygulama ne yersen onun tadına baktır dedi. Tadına baktırdıktan sonra bir çay kaşığı su veriyorum ya da emzirmeye çalışıyorum
kursatmommy barbu 5 ay 10 günlükken felan vermeye başladım sağlık ocağındaki doktorum çok sıcaklardan dolayı verebilirsin 1-2 kaşık dedi. 5 ay 20 günlükken felan ek gıdaya yani tadımlara başladık yine her tadımdan sonra veriyorum gün içinde de veriyorum