dani2711 Esra1202 neden günah olsun ki henüz oluşmadı sonuçta bende korunma yöntemi arıyorum 1 oğlum var 4 aylık doktoruma sordum iğneyle korunma yöntemini olabilir ama bence spiral takalım dedi😥 bende çok korkuyorum acır diye
Birminikaslan [silindi] benim elimin biri öyle günah diye korunmuyromus ve peş peşe 4 çocuğu var 5. İçinde her ay test yapiyo
Birminikaslan [silindi] en son kayinbabam kızmış dusun erkek ya canına yazık değil mi diye çocuklara da kendisi de bakmıyor kaynanam üst katında oturuyor ona gönderip duruyor
pozininanasi Esra1202 oluşmuş biseyi düşürüyor isen evet ama daha oluşmamış biseyi nasıl dusureceksin ? Sonra onunda bi süresi var 72 saatte alınması lazım. Demekki 72 saatten önce oluşan bisey yok.
Tubanurrr Esra1202 nasıl yani her korunmasiz ilişki de çocuk olmayabilir yıllarca uğrarsan insanlar var çocuk dollenme olmadan önlemini aliyorsun olusan bir şey yok niye gunah olsun
biroglanannesii1 Esra1202 Artik her halti gunaha bağlamasak mı? Yani ne diye Günah olsun şimdi böyle bir şey.
_Hera Esra1202 ozaman spiral taktırmak, implant, kondom cart curt da günah. Tavşan gibi ürüyelim boy boy bebelerimiz olsun