Perşembe günü oğlum ateşlendi acile gittik covid dendi 3 saatte bir ateş düşürüvü verin dedi geçmezse yatış yapacaktık 10 saatte bir ateşi çıkıyordu bugün polikinliğe gittim durumu anlattım ama antibiyotik kullanınca oğlumun gözleri şişti bugün kan verdik Crp 93 çıktı antibiyotiği değiştirdi 3 gün kullan cuma günü kontrole gel dedi düşmezse yatış dedi azitro diye bi antibiyotik verdi kullanan memnun kalan var mı