Yessss ben yaptırdım lazer. Acısı hiç olmuyor. Sinek ısırığı kadar bişey. Günlük hayatınıza da devam ediyorsunuz. Valla ben memnunum. Çok şiddetli akıntım, kaşıntım ve kötü koku çok fazla oluyordu. %90 oranında gitti diyebilirim. Yine olsa yaptırırım. Düşünmeyin yaptırın bence