Kızlar bebeğim 10 ay 18 günlük çok hafif kulak enfeksiyonu var dedi şu an iburamin zero kullanıyorum ne iyi gelir var mı yaşayan ne yapmam gerekiyor kızlar arada bir kulaklarını tutuyor zaten sanırım ağrıyor mu kaşınıyor mu bilmiyorum önerilere açığım