yokdahanelercanim Ben doğum yapalı 15 ayı biraz geçti ve ilk kez regl oldum 7 gündür reglim normalde 5 gün falan sürerdi ve bitecek gibi değil sizin ne kadar sürdü
seyma0661 yokdahanelercanim ay 15 ay regl olmamak mı 🫣bende 6 ay oldu doğum yapalı ama ondan önce en son 2024 mayısta olmuştum regl neydi unuttum bile 😂😂
aslhnkrts yokdahanelercanim doğumdan tam 10,5 ay sonra ilk regl oldum oda 5 yada 6 gün sürdü artık hep 5 gün sürüyo
Alesh yokdahanelercanim iki doğumumda da 9 ay sonra oldum. Ama ilk 3 gün çok yoğun oluyorum sonra azalıyor 7 gün sürüyor benim hep öyle olurdu
SerraD-1823 yokdahanelercanim 18 ay sürdü. Memeyi bıraktıktan bir ay sonra regl oldum süresi normal oldu 5-6 gün.
yokdahanelercanim seyma0661 ben de unutmuşum sağ olsun öyle yoğun ki taşıra taşıra hatırlattı kendini😆
SerraD-1823 seyma0661 hahhshahaj aynısını dedim eşime. En son hamile kalmadan önce olmuştum 9 ay+18 ay. Regl neydi ped ne demekti yeni anlıyorum 🤣🤣🤣
hizbebek yokdahanelercanim 40 çıktıktan 3 gün sonra regl olan ben🙊 eskisi gibi 6-7 gün sürdü 1 hafta sonrasında da ara kanama yaşadım Yorumlarda herkes geç yaşamış ne güzel😂