reviikra Benimde 22 aylık kızım 10 kg. Doktorumuz ve ebemiz normal dedi zaten bu aylarda genelde durur kilo alımı. 2,5 yaşındaki yiğenimde 11 kg. Ve benim kızım yer yani yemeyen bir çocuk değil. Anormal değil yani normal sizinde kilonuz. Boy ise tamamen genetik zaten benim kızım şuan 82 cm. Eşim 1,85 ben 1,73 üm. Kilo olayıda böyle aslında anne baba ne ise çocukta o oluyor biryerde