Eylul301023 benim ikizlerim var ben altlı üstlü olanları çok beğenmedim sanki biri nefes alamıcakmış gibi hissettim tabi sizde biri büyük çocukların, bizim arabalar ayrı ayrı fakat aklınız da olsun bir aparat satılıyor onunla iki bebek arabasını birleştire biliyorsunuz biz öyle kullanıyoruz malum İstanbul da sokaklar dar arabalar hep geçtiği için eşimle çıktığımız zaman arabaları ayırıp kullanıyoruz.