Yusufagahinannesi fatma0zcan yenidoğan dönemi hariç lokal anestezi sağlıklı bir şey değil maalesef. 5-6 yaşında merdivenaltı kliniklerde sünnet yapıyorlar anestezi olmadan. Ben asla asla sağlıklı bulmuyorum işinin ehli hiç bir doktorda bunu yapmaz önermez
fatma0zcan Yusufagahinannesi genel anesteziyi devlet doktoru söyledi kendini muayene bile ettirmiyor bu şekilde zaten lokal anestezi yapamam dedi yani sadece bölgesel uyuşma yapmıycak komple uyutacak
Yusufagahinannesi İlk oğlum genel anestezi ile oldu 4 aylıkken ikinci oğlum 2 aylıkken lokal oldu ikiside iyi geçti 3. Aydan sonra lokal uygun değil maalesef iki ayrı uzmana yaptırdım ben ikiside aynı fikirdelerdi
fatma0zcan Yusufagahinannesi bizim doktor genel anestezi dedi durmuyor zaten oğlum muayene olurken bile
fatma0zcan canmanayvesuyu benim oğlumun doktor fobisi var normal muayene bile ettirmiyor mecbur genel olmak zorunda onada pek içime sinmiyor inşallah sorunsuz bir şekilde hallolur
Yusufagahinannesi fatma0zcan aynen öyle psikolojik olarakta doğru değil yenidoğan dışında lokal anestezi