Merhaba anneler 🌸 Kızım 2 ay 26 günlük kilosuna bakmak icin sağlık ocağına gittim 5.200 geldi bana kilo almamış gibi geldi doktora gittim kilosunun alımında yavaşlama olduğunu sütümü yeterli gelmediğini mama takviyesi başlayım dedi tamam dedim ama benim kız ne biberon ne şırınga ne de kaşıkla mama iciyor sütümü sağıyorum onuda icmiyor biberon vs ile ne yapacağımı şaşırdım caresiz kaldım aranızda bu sorunu yaşamış vardır belki iyice moralim bozuldu git gide kilosu düşüyosa ne yapacam 🥺