mbabygirlm Kızlar çocuklarınız nasıl laf dinliyor nolur bir taktık verin ya. Özellikle 3 4 yaş anneleri nasıl sakin kalıyorsunuz
muzicelerim2 mbabygirlm üç yaşı güzel sanırdım 🫣 iki haftadır canıma okuyor ne desem tersi ne desem yok
LezizeNine mbabygirlm büyük oğlum kardeşş doğana kadar lafımdan çıkmazdı erkek olduğuna inanmıyolardı kız çocuğu gibi uslu sessiz sakin çok akıllı derlerdi hep nazar değdi sanırım 😂 kardeşi doğunca 3,5 yaşındaydı o vakte kadar sesi çıkmayan çocuk kudurdu bacım şimdi ne susuyor ne duruyor 😂
mbabygirlm Serpil51 sinirden ağlayamıyorum içime atıyorum artık. Küçük kızım hasta hem onunla hem büyük kızımla ilgileniyorum. Hergün parka gidiyorum,evde saklambaç,kovalamaç, oyuncak,evcilik ne varsa oynuyoruz ama yetmiyor,yetememek beni ölüme götürecek
mbabygirlm muzicelerim2 çok kötü ya çocuk yapar diyoruz ama insanın da bir canı var çok yoruldum artık
muzicelerim2 mbabygirlm bide büyükler var evde kızım ne yapsa laf söylüyorlar dahada zoruma gidiyor kızımdan çıkıyor siniri
bizdejantikizlardik LezizeNine kız çocuğu gibi uslu sessiz sakin çok akıllı Ben bi kızıma bakıp geliyom shskdk Benimki de erkek öyleyse düz duvara tırmanıyor çünkü 😂
ElisaMom_ mbabygirlm laf dinlemiyor hiçbir türlü,sakin kalamıyorum eşime paslıyorum çünkü psikolojim anca beni ayakta tutabilecek kadar var
LezizeNine bizdejantikizlardik Allah seni napmaya 🤣🤣🤣 her kız aynı değil bacım komşumun kızı var koltuğun en tepesine çıktı ordan halıya atladı çocuk beyin kanaması geçirdi sandım kalktığında gülüyordu var böyle tipler 😂😂😂
mbabygirlm muzicelerim2 evdekiler çizgi film açıyor mu ya da siz yetişemeyince. Ben tek bakıyorum zorlanıyorum ekran var amaa çok değil ama yin3de var olması beni üzüyor
muzicelerim2 mbabygirlm tvye nadir bakar arada zorda olursam telefon ama aşırı düşkün olduğu bisey yok