LezizeNine binnur37 aha vallahi helal olsun yavrum ben bütün işi bitirsem yine de tembellik yaparım maske için bakım yapmaya üşeniyorum küçük bebem yüzünden 😂🤣
LezizeNine binnur37 ay bana da arada esse keşke bi sürü aldım salisilik asit glikolik asit bilmem ne ama gram dokunmuyorum 🤣 benim çocuklardan dolayı sanırım halim kalmıyor o kadar bakım yapmaya ancak tüylerimi yolabiliyorum 😂
dayes Meri-Mel bir ara bizde de vardı durup dururken korkuyorum diyordu çok şükür azaldı, bir süreç sanırım o