Bebeğim 22 aylık 2 li cümleler kurabiliyor baba gitti,baba burda,baba hadi,anne hadi gibi gibi 22 ay için 2 li cümleler yeterli mi yoksa 3 lü lere geçmiş olması mı gerekiyordu ? Tekli kelime olarak çoğu şeyi söylüyor ne dersek her şeyi anlar bezini getir desek getirir ne istesek getirir istemediği bi şey dersek hayır der gibi gibi 22 ay için yeterli mi sizin bebişler ne durumda ?