morsevenfilolog Cnprtk Doktor beni bu konuda hiç yönlendirmedi. 4 aylıkken gazını ufak ufak kendi çıkarmaya başlayınca bıraktım. Şu anda 6,5 aylık. Bazen zorlandığı oluyor, çok sık olmamakla birlikte veriyorum.
morsevenfilolog Nurvarlk benimki kızçe 😁 keşke hiçbirinin böyle sıkıntıları olmasa.. Allah bütün yavrulara sağlık versin. 🌸
Asaren Cnprtk bizimkide çok gazlıydı çok uğraştık ya valla hiç uyumuyordu sancılarından ama zaten 3.aya girince azaldı sizin gaz sancılarında azalma yokmu hala normalde birazda olsa azalır
Nurvarlk morsevenfilolog hım Allah bagşlasin ben ilk 4 ay çok çektim çok şükür şimdi 7.aydayız bi sıkıntımz yok 🤲🏻
morsevenfilolog Cnprtk Ben şu an için konuşursam ne zaman ıkınırsa o zaman veriyorum. Belli bir zamanı yok yani. Önceden de böyleydi gerçi. Damlaya alıştırmak istemedim pek. Şu an ayda bir falan anca zorlanıyor da veriyorum.
EymenkartalEnderasaf Cnprtk ben bi gün vermedim bakim dedim nasıl oluyor allaha şükür bşy olmadı gazı falan bıraktım öyle 😀
Sibel_ismet Cnprtk gazının bittiğini anlarsınız kivranmalari huysuzlanip sürekli ağlaması kalmadiysa kesin bence. Bizim tam 3 buçuk aylikken bitti acaip kolikti 😯
Dgndrmz Cnprtk gaz problemi bittiyse bırakın canım bi süresi yok bunun cok gazı olursa verirsn ama yoksa devamlı kullanmana gerek yok