na_55 Bebeğim el ayak ağız hastalığı oldu ne yapmam lazım pazartesi oldu işte hala goturmedim ellerinde qyaklarinda ağzında yaralar oluştu yarın götüreceğim geç olmaz degilmi ve nasıl bakım yapmalıyım
hellomom Rahatlaması için zyrtec verebilirsiniz. Ağız içi acıması varsa da karadut şurubunu sutla karıştırıp içirebilirsiniz. Bir tedavisi yok maalesef, bekleyeceksiniz. Başışıklığunı güçlü tutmaya çalışın. Geçmiş olsun.
yasmn16 Biraz hafifleyrne kadar duş aldırmayın bir de doktor antibiyotikli krem veriyor onu sürün ama tek tek yaraların üzerine dokundurun komple sürmeyin bol bol su içirin çocuğunuz eğer suya başladıysa maalesef bir tersvaisi yok alerji şurubu ve doktorun verdiği kremle geçti bizimkisi yaklaşık bir hafta baya kötüydü sonra izleri zor geçiyor korkmayın ama geçiyor izler bittikten sonra hastalık bazen tekrarlayabiliyor normal kremleri sürün çok geçmiş olsun
kelebek50 Benim bebeğim de pazartesi günü oldu malesef ya hem o aglio hem ben tatile gittik idi orda oldu ne yapacamizi sasirdik
na_55 melek3675 eevt doktor hacı Şakir sabunla yika ddi ve bı yapma ilaç verdi birde dolven verdi.cok şükür geçti ama biraz zordu tabiki artık banyomuzu hacı Şakir sabunla yapıyoruz doğal die
kelebek50 melek3675 valla bizimki geçti ama izler var ama çenesinde iki adet sivilce henüz bir türlü inmedi ya ama soyulamalqr başladı vücudundan malesef
na_55 kelebek50 evet bnm oğlumda da kaldı sivilce gibi soyulma da az az oluyor ama endişelenecek bir durum değilmiş tırnaklsrda. Bile dökülme olabilirmiş