Yorgunum kızlar annelik kutsal lafından da sıkıldım cennet ayaklarımızın altında lafından da sıkıldım tövbe haşa çarpılıcam yakında neredeyse yorgunum mutsuzum ya 2,5 yaş ne kadar zormuş asla memnun edemiyorum asla bir günümüz güzel geçmiyor böyle hayal etmemiştim ben 2 yaşına yaklaştığında kardeşi olur diye hayaller kurardım şimdi asla düşünmüyorum kardeş falan bazen çok üzülüyorum düşünüyorum bizler ölüp gideceğiz yapayalnız mı kalsın kardeşi olsun diyorum sonra diyorum ya benim de kardeşim var ama öyle can ciğer değiliz ki dışarda oturup çay içmişliğiöiz bile yok kardeşim var ama yok yani yetemiyorum asla mutlu edemiyorum ona bir şeyler katamıyorum asla kimseden destek göremiyorum yetiştiremiyorsun adam edemiyorsun çocuğu diye laflar yiyorum ben nerede hata yapıyorum bilmiyorum hayatımda ilk defa anne oldum ne doğru ne yanlış ben nereden bileyim yapmaya çalışıyorum işte güzel yetiştirebilmek için çabalıyorum ama olmuyor ailelerimizin yanına gidiyorum hem dinlenmiş olurum hem onlarda ilgilenir diye hiçkimse çocuğun sesine tahammül edemiyor ki ama bana annelik dersi veriyorlar yani o kadar çaresizim ki hocaya bile götürmeyi düşündüm bi dua etsin değil kahve içmek tuvalete bile gidemiyorum gece kendime zaman ayırayım diyorum yorgunluktan bayılıyorum zaten ben ne yapacağım nasıl iyi anne olacağım çok mutsuzum ya çok