Gamzelikiz_34 Kızlar sizde ve eşinizde kötü alışkanlık varmı benim eşim özel günde içer ama sık kullandığı sigara 🚬 bende içerim ama eşimin yanında içmiyorum balkonda ondan başka yok çok şükür 🙌 😁🥰
Birdunyabircennetannesiii Gamzelikiz_34 Eşimde bende sigara içiyorum Gerçi ben 1 aydır bıraktım istemeye istemeye 🤷
fdn25 Gamzelikiz_34 eşim biraz fazla alkol tüketiyor, yani sarhoş falan olmaz taşkınlık yapmaz alır evde içer ama yazık midesine ciğerine. Sigarası yoktur içmez bende hiçbiri yok
dani2711 Gamzelikiz_34 sigara ve alkol var ikimizdede ama ben şuan emzirme döneminde olduğum için alkol içemiyorum🤪
Gamzelikiz_34 fdn25 çevreye zarar vermiyorsa zaten üzüldüğüm. onun ciğerine inşallah ondan da vazgeçer sağlığı çünkü en azından sana bir şey yapmıyor çocukta da bir şey yapmıyor sen sağlığını düşünüyorsun başka yerde de içmiyor ne güzel işte
dani2711 Gamzelikiz_34 bırakmadım 😂 sigara içiyorum ama alkolü doktorum sadece şarap içebilirsin dedi😂
Gamzelikiz_34 alinmom benimkisi de öyle günde kaç tane bitirir bir de yanına çayı tamam ben bittim der😅😂😂😂😂 en son dedim bak dedim zam gelmiş dedim tütüne başlarız diyor😂🤣
Gamzelikiz_34 alinmom vallahi kız çayım sigara çayım sigara işten eve geliyor ilkten yemek yiyeceğine diyor ki çay demledim mi ben de o kadar alışkanlık değilim🤣😁
Prensesannesi32 Gamzelikiz_34 benim eşimde sevgililik döneminde sigara içerdi yüzük parmağa girsin söz birakcam dedi nişanlandık bıraktı 2008 den beri içmez 15 yillikta evliyiz ne onun kötü alışkanlığı vardır ne de benim
Gamzelikiz_34 Meri-Mel allaha şükürler olsun bizim de ibadetimiz yerinde Rabbim bozmasın ne güzel ama canım benim daima olsun💖🥰