Bebeğim 28 günlük ve bugun kontrolü vardı 3600 doğmuştu şuan 4680 iyi dedi doktorumuz ama sanki fazla gibi geldi bana yani ilerleyen zamanda problem olur mu bilemedim iki saatte bir emziriyorum her gece özellikle onu bırakmamı 3 -4 saatte bir emzirmemi söyledi sizce kızlar kilosu iyi mi nasıl