Poyrazmom0 insallah uslu durur uyursa yol kolay geçer bizde gelecek hafta 15-16saatlik bir arac yolculugu yapacagiz uyumasına güveniyorumda elbet 15saat uyumaz 😬😅😅 oto koltugun avantajı var bizde.. bir defa oto koltuk olmadan bebek arabasinin çıkan aparatına koymustum 1,5 saat gidis 1,5saat dönüs uyumuştu ama 15saat cok fazla birde bizde yolda yorulacagiz vardigimiz yerde ne olacagim onu bilmiyorum.. Hadi yolda durdu ful uyudu ya sonra vardigimizda şarji tam dolu anneden ayrılma kaygisi olan bir bebekle ben yorgun napacağim 🧸