TalentedMom yagizzeynep çok normal çok küçük oldukları için hemen üşüyorlar çok hızlı davranmak gerekiyor benim bebeğim de 25 günlük o sa öyle oluyor hızlıca giydiriyorum
yagizzeynep gkt300_ aslında odası da sıcak ama bir anda morarip geçiyor yani dediğiniz gibi hızlı olmak lazım heralde