fatmaauras merhaba çok iyi anlıyorum sizi. Bizde gece sık uyanıyorduk ve sadece ağzında tutuyordu emmiyordu uykular çok kötüydü. 18,5 aylık olduğunda diş sancısı, hastalık atak vs olmadığı bir döneme denk getirdim. Çok yorgun bir gecenin sabahında meme ucuna elma sirkesi sıktım kokuyu aldığı an istemedi. Çok düşkündü böyle olacağını düşünmüyordum ama 3 günde atlattık. İllaki gece ağlamaları oldu o sırada devreye babası girdi su içirdi ben hep yanına gittim yanındayım anneciğim dedim ama gitmeden mutlaka sirke sıkıp öyle gittim. Bu kararı vermeden önce tabiki ön konuşmalar yaptım artık süt bitiyor sen büyüdün abla oldun kaşıkla yemek yiyebilirisn gibi. Süreciniz kolay geçer umarım. Haaa bu arada zedelenen bir bağımız olmadı şükür sürekli annem annem peşimde sarılır koklaşırız. 🌸🙏🏻 Şuan 20 aylık 🧿