Taktırdığımda 2 ay normal oldum sonra Benimki de 10 gün kadar gecikmişti doktora gidip sormuştum korktuğumdan. Adet gecikmesinin spiralle bi alakası olur mu demiştim o da spiralle alakası olmaz stres yaptıysan bi ilaç kullandıysan gibi durumlarda gecikme olabilir demişti